Sevgililer Okusun

Hani kardelen göğe aşık olurda kafasını karın altından çıkarırya zemheri ayazında Yüregim derki yüreğinde
kardelen kadar cesaret yoksa SAKIN ola aşık olma…!

Bir gün kucağını boş hissedersen, eğer birgün birini sevmek istersen, her zaman yanındayım. Bilki kucağım sana her zaman açiktır…..

Güller içinde geçsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamaksa ölüm sen buna değersin gülüm.

Ne haz var senden ayrı, ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek değer binbir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür. Sendeki cehennemi değişmem bir cennete………..

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemediği kadar özel birisin.

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine, en derin sevgileri kalbine bırakıyoru.Hep Mutlu Ol..

İki kıyı gibiyiz..Bizi ayıran deniz aslında tek bağımız..Senin üstünden geçen bulut, benim yağmurum.İki kıyıyız hep biraz uzak ama sonsuza dek birarada

Denizler    mürekkep gökyüzü kalem oldu yıldızlara binlerce kez seni seviyorum yazdım sende inandın aptal ben seni sevmedim sana Taptım..

Okyanuslardan kağıt kumlardan kalem yaptım içine milyonlarca SENİ SEVİYORUM yazdım.Sende inandın. Aptal ben seni sevmedimki sana taptım.

HANİ GÖZLER VARDIR, SÖZLERİ ANLATIR…
HANİ SÖZLER VARDIR, GÖZLERİ AĞLATIR…
BİR DE SEVGİ VARDIR, SENİ… YALNIZ SENİ ANLATIR…

Bulutlara yükledim özlemimi, rüzgarlarla gönderdim sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla, küçüm melekler gönderdim seni öpmeye, Geldilermi…?

KOCAMAN OKYANUSTA BİR SU DAMLASI OLMAK VEYA UÇSUZ BUCAKSIZ BİR ÇÖLDE
KUM TANESİ OLMAK, AMA, EN ÖNEMLİSİ SENİN SEVGİLİN OLMAK……

KARANLIK GECEDE ÖNEMLI DEGILDIR YILDIZLARI GORMEK,
GUNDUZLERI YILDIZLARI GOREBILMEK MARIFET,
AŞIK OLMAK ONEMLI DEGIL, BIR OMUR BOYU SEVEBILMEK MARIFET

Dünyada iki tane gül olsun.biri beyaz biri kırmızı.kırmızı seni sevmediğim zaman solsun.beyaz beni sevmediğinde kefenim olsun

Insanlar tanidim yildizlar gibiydiler.hepsi gokteydi.hepsi parliyordu.
ama ben seni gunesim sectim ve bir gunes icin bin yildizdan vazgectim.

Dünyada bir çok insan var. Şuan; Kimi mutsuz, Kimi mutlu, Kimi gülüyor,Ama bütün mutluluk ve güzelliklere layık biri var.
O da mesajımı okuyor

SENİ KALBİMİN EN DERİN HÜCRELERİNE KOYUYORUM SAKIN AVUKAT TUTMA
ÇÜNKÜ SENİ ÇOK SEVİYORUM

Beni özlersen gökyüzüne bak.Yıldızların kuyruğuna kalbimin parçaları takılı.Yalnızlık seni üzerse elini kalbine koy gözlerini kapa.Ruhum orada çakılı.

Bir Cevap Yazın

