Yeni espirili sözler

– Radbimden bir çiçek istadim bahçe verdi .radbimden bir ağaç istedim orman verdi. radbimden bir geyik istadim seni verdi

– Kadının Biri Yemeği Ocakta Unutmuş Şubatta Aklına Gelmiş

– alo sigara birakma hatti mi -evet buyrun verecegim adrese 2 paket sigara birakabilirmisiniz

– Bu güzellik Bu gülüş Bu zeka Bu akıl Hele şu anlamlı bakan gözlerin büyüsü ALLAH Güzellikleri bir yerde toplamış Benden çok bahsettim Senden ne haber

– kız:kalbimin daha hızlı çarpması için bana bişey söyle oğlan:baban arkanda

– Adamın biri bir gün Temel\’e sinirlenip poposuna iyi bir tekme indirmiş.Temel eve gitmiş demişki hay hayvan ooğlu hayvavın çocuğu nasıl vurmuşda ortada 2 ye ayırmış demiş

– TEMELE SORMUŞLAR SEN NEDEN SORUYA SORUYLA CEVAP VERİYOSUN.TEMELDE:NEDEN SORUYOSUN DEMİŞ

– Hiç bir zaman adam gibisi beni bulmadı. Bu yüzden geriye baktığımda özlediğim tek 1 adam bile olmadı..

– EVLENECEM yaz bosluk birak sevdiğin kişinn adını,soyadını,tipini,yerini,yurdunu ve yasını yaz BABANA gönder hiç duymadıgın küfürler cebine gelsn:)))

– Herkes kendini artist sanıyor, ama bilmiyorlarki YÖNETMEN benim istediğime ROL veririm, istediğime yol…

– TEMELIN EVI YANMIS ODALARI DUZ 🙂

– OSMAN-I AHALIDE TERFIY-I TEMAYUZ ILIM IRFAN ILE OLMAZ.. YA OLACAK KUVVETLI ILTIMAS YA OLACAK MADENI HAZ.. YA DA OLACAK DELIKLE TEMAS..

– BIR ÇIN ATASÖZÜ DERKI; KAKONO HAKIRI SOKOMOYU TOKAJI; ANLAMI:NEKADAR DÖNERSEN DÖN G.T YINE ARKADADIR

– SENSİZ GEÇEN GÜNLERİN İÇİNE SIÇARIM SENİ BİRAN GORMESEM CANIMA KIYARIM EĞER BİR GÜN ÖLÜRSEM MEZARIMA TOPRAK ATMA O KÜREĞİN SAPINI G..ÜNE SOKARIM

– ADAMIN BIRI WARMIŞ IKINCI DÖNEM KURTARMIŞ!!!!! IHI IHI IHI :-))))))

– BIR ÇIN ATASÖZÜ DERKI; KAKONO HAKIRI SOKOMOYU TOKAJI; ANLAMI:NEKADAR DÖNERSEN DÖN G.T YINE ARKADADIR

– BAŞKALARININ SENI EZMESINE IZIN VERME; EHLIYET AL, SEN ONLARI EZ…

– YAVRU MAYMUN ANNESINE SORAR: -ANNE BIZ NEDEN ÇIRKINIZ? ANNESI CEVAP VERIR: HALINE ŞÜKRET SEN ŞU MESAJI OKUYANI BIR GÖRSEN!

– SENSİZ GEÇEN GÜNLERİN İÇİNE SIÇARIM SENİ BİRAN GORMESEM CANIMA KIYARIM EĞER BİR GÜN ÖLÜRSEM MEZARIMA TOPRAK ATMA O KÜREĞİN SAPINI G..ÜNE SOKARIM

– BUGÜN ADAMIN BIRI GEÇ KALMIŞ VE KARŞIDAN GELEN BIRISINE SAAT KAÇ DEMIŞ VE DER DEMEZ BIZIMKININ SAATI KAÇMIŞ E HADI GÜLÜN:)))

– BİRGÜN ADAMIN BİRİ EVE GEÇ KALMIŞ VE KARŞIDAN GELEN BİRİSİNE SAAT KAÇ DEMİŞ VE DER DEMEZ BİZİMKİNİN SAATİ KAÇMIŞ E HADİ GÜLÜN :)))

– AĞACA ÇIKIPTA AŞAĞIYA BIR TÜRLÜ INEMIYEN FIL NE YAPARBIR YAPRAĞIN ÜZERINE OTURUP SONBAHARIN GELMESINI BEKLER, SONBAHARDA YAPRAKLAR DÖKÜLDÜĞÜNDE O DA AŞAĞIYA INMIŞ OLUR…

– EGER KISI;HEM AKILLI HEMDE ÇALISKAN ISE TAKDIR ET, AKILLI DEGIL, ÇALISKAN ISE DIKKAT ET, AKILLI OLUP TEMBEL ISE IKAZ ET, HEM AKILSIZ HEM DE TEMBEL ISE IMHA ET!

– MERMI YANAKLIM JARJÖR DUDAKLIM NE MERMIM KALDI NE MÜMINATIM AŞK BAKMAKTAN IBARET OLSAYDI ÖKÜZ TRENE AŞIK OLURDU.

– HEY GARSON; BANA KALBIM KADAR YANIK BIR DÖNER, DÜŞÜNCELERIM KADAR KARIŞIK BIR SALATA, VE ACILARIM KADAR KOYU BIR KAHVE GETIR.

– BIR GÖRSEN SANA OLAN SEVGIMI, KARSISINDA DIZ COKER MERHAMET DILERSIN. AMA ASKIM SANA BAKACAK KADAR KUCULMEDI. SEN BIR TERZININ KIZI BEN SE BIR FABRIKATORUN OGLUYUM. BIRLESMEMIZ IMKANSIZ…

– SANA BIRSEY SOYLEYEYIMMI? BIR DAHA BENI RAHATSIZ ETME. BENIM PISLIKLERLE ISIM OLMAZ. ALLAH KAHRETSIN SENI.HAYATIMI MAHVETTIN ALCAK SIGARA…

– GERÇEKLERI TÜRKAN ŞORAY, TARIHI DE GÖNÜL YAZAR….

– ADAMIN BIRI ATA BINMEYE BAYILIYORMUŞ ATA BINMIŞ AT BAYILMIŞ.HAH .HAAA …HA..

– 3 JAPON SIRA ILE UÇAKTAN ATLAMIŞ JAPONLAR ÖLMÜŞ SIRA DA PARÇALANMIŞ.

– BANA GECEYI ZINDAN ETTILER. AF ÇIKACAK DIYE SABAHLADIM.

– BIZI ÇEKEMEDILER HALAT KOPTU.

– SÖZ GÜMÜŞ OLSAYDI SÖZLÜĞÜ OLAN HERKES KÖŞEYI DÖNERDI.

– ESIMLE TEK ORTAK YANIMIZ, AYNI GÜNDE EVLENMIŞ OLMAMIZ…

– AŞK ÇILGINLIĞIN EN ZEVKLI TÜREVIDIR, ÖPÜŞMEK ISE ENTEGRALI…

– DURUN! BURADA NEFES ALMAYIN, DAHA UCUZ BIR YER BILIYORUM…

Bir Cevap Yazın

