yeni sevgi mesajlari

SEN SON CUMLE, BEN NOKTAYIM BITME BENSIZ BITME SAKIN BANA BENDEN UZAKTAYIM, SANA SENDEN FAZLA YAKIN. SEN KOR EBE, BEN YOKTAYIM AZLIGINI BILDIM COK’UN HEM KARADA HEM AYAKTAYIM GOZSUZ GORUP, ELSIZ DOKUN,

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum

DÜNDE,BUGÜNDE,YARINDA, YÜREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HİSSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY;BEN HEP ORDAYIM

Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..!

BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI

BIR SABAH UYANDIGINDA GÜNESY GÖREMEZSEN YANINDA SAKIN GÖZLERINI KAPATMA YILDIZLARIDA KAYBEDERSIN SONRA.

Bulutların gözyaşları pencereye vururken düşlere daldığın bir gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecek sana onları yaşatsın

Bir Cevap Yazın

