En komik hikayeler

HANI O GUN BENI ANLAYAN SEN GITMISTIN YA SENI BASKALARINDA ARADIM AMA YOKTU BENI SENIN KADAR ANLAYAN, YINEDE UZULME CUNKU BEN SENI SENSIZDE SEVEBILIYORUM …

ASKA MEYLI OLMAYAN KANATSIZ KUS GIBIDIR. VAH ONA …

EN GUZEL YARINLAR SENIN OLSUN SEN BUNA LAYIKSIN OMRUN MUTLUKLARLA DOLSUN EGER GUN GELIRDE SEN BENI UNUTURSAN INAN KI TATLIM CANIN SAGOLSUN …

HICBIR KIZ BIR ERKEGE BOYUN EGMEZ HICBIR ERKEK BIR DAMLA GOZYASINA DEGMEZ …

YANAGINA DUSEN KAR TANESI ERIYIP DUDAKLARINA INDIGINDE VE O BIR DAMLA SERINLIGI BIRIYLE PAYLASMAK ISTEDIGINDE YUZUNU RUZGARA DON ORDAYIM …

YAPRAKLAR SARARIP DOKULURKEN YERE, YASLI GOZLERINI CEVIRIP GOKLERE, HERGUN ISTEMEM YILDA BIR KERE ADIMI ANMAYI SAKIN UNUTMA …

DIYE ERTESI GUN GORDUM ONU BIR BASKASI ILE KULAGINA FISILDADIM ASK IZDIRAPTIR DIYE …

Bir Cevap Yazın

