Yeni Duygusal Mesaj

Yeni Duygusal MesajÜşüdün diyorsan güneş olurum! Yanarım sevginle ateş olurum! Dolarım havaya nefes olurum..

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir Yeni Duygusal Mesajbenim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim şimdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana,Yeni Duygusal Mesaj uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Yeni Duygusal MesajGibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.

Bir Cevap Yazın

