romantik sevgi sözleri

sana asıgım neden mii… romantik sevgi sözleri sen bana kimsenin veremediği o sevgiyi aşkı yaşatan tek kişisin beni güldürmeyi ağlatmayı başaran tek insansın işde bu yüzden sana tapıyorum sana bu yüzden asıgım ben

DÜN GENE PERDE ARKASINDAN YOLUNU GOZLEDIM…romantik sevgi sözleri TAMAM KIZMA BAGIRMA AGLADIM İŞTE,AMA SİMDİ ANLIYORUM KUŞLARIN NEDEN PENCERE KENARINA KONDUKLARINI..

korkum sevmek değil korkum sevipte ayrılmak romantik sevgi sözleri korkum kurşun yemek değil korkum kaleşçe vurulmak korkum ölüm değil korkum senin tarafından UNUTULMAKTIR

ben sana gunul vermiştim ama sen gene yapacagını romantik sevgi sözleri yaptı bu sefer beni kalbimden vurdun

aşkı bir savaşa benzetiyorum bazen kazanırsın bazen kaybedersin acı çekersin bazense gülersin hayatta hiç olmadıgın kadar mutlu olursun romantik sevgi sözleri ben bu aşkı kazandım ve mutluyum sana teşekkür ediyorum hayatımın anlamı

Bir Cevap Yazın

