komik sevgi mesajları

günaydın kahvaltı hazırladım sana umut dolu omlet haşlanmıs sevgi bir dilim tutku seni seviyorum reçeli ve bir de yalnızlık demledim kaç şekerli olsun?komik sevgi mesajları

keşke sen ben olsan ölesiye sevmenin ne demek komik sevgi mesajlarıolduğunu anlardın ,keşke ben sen olsam ölesiye sevilmenin tadını doyasıya yaşardım

Git….Sana git demek o kadar koyuyorki bana..komik sevgi mesajları..Ama senn..Sen olmasaydın….Boşver sevgilim… Sen sadece git…Kendin için git…Benim için git…Git sevgilim sadece git işte.

SENSIZIM YANIYOR YUREGIM BUGUN…komik sevgi mesajları AYRILIK YINE KÖR Bİ DÜGÜM.KALBIM ALEV ALEV YAR YANDI ICIM,BILMEM GIDERKEN SIZLAMAZMI ICIN.GIT DIYEMEM,KAL DIYEMEM SEVDICEGIM..

sen topraksan bende suyum.komik sevgi mesajları bi gün çok güneş vardı sana gölge edeyim die bulut oldum sonra fırtına çıktı ve ben okyanusa karıştım:(demek bu güne kadar hep başkalarının gölgesindeymişiz

Bir Cevap Yazın

