Kameralı Chat siteleri

Kameralı ve sesli sohbette devrim! işte size çok özel bir program ve çok beğeneceksiniz. Güzel arkadaşlıklar ve dostluklar kuracağınız bu nezih ortamın Özelliklerine bakacak olursak çok kapsamlı olup ana teması kameralı ve sesli görüntülüdür. chat siteleri içinde çok ayrı yeri olacak gibi. Türkiye de önderlik yapacak bu siteye bakmanızı tavsiye ederiz.

sesli chat özelliği yanı sıra görüntü kalitesi gayet iyi olan chat odalarında yeni sevgililer bulmanız kaçınılmaz. sohbet siteleri içinde bir numara olacak gibi. Oda içinde ki kamera ikonuna tıkladığınız gibi her nick sizi görmüş olup sesinizi duyaracaktır.

Reklamlar

Yorum Yapın

Sohbet odaları görüntülü chat programı

Size çok özel bir program. Bu yeni yer çok hoşunuza gidecek ve çok güzel bir Chat’ortamı diyebilirim. Program özellikleri çok kapsamlı olup ana teması görüntülü ve sesli görüntülü sohbet programı. sohbet odaları sitesinde görebilirsiniz. Incelediğiniz gibi yeni arkadaşlıklar edinebilirsiniz. Odanızın arka plan ve cilt bölümlerini kendinize göre ayar verebilirsiniz.

Görüntülü sohbet üzerine kapsamlı özelliği sahip kamera ve ses kalitesi çok iyi olan bu odalara biz “sihirli odalar” deriz. Program kısmında kamera işaretine tıklamanızla birlikte oda içinde bulunan her nick sizi görmüş olup sesinizi duyaracaktır. Bunun yanında ses ve görüntü kalitesi gayet iyi olup kesintisiz ve hızlıdır. Rumuzun yanında görünen kamera işaretine tıklayan kullanıcı sizi görme şansına sahip olacaktır.

Çok hoş ve görsel güzel smiley ifadeleri yanı sıra Msn de ki gibi el yazısı seçeneği mevcuttur.canlı sohbet yapabileceğiniz ve çok hoşunuza gidecek kısım ise hediye gönderme seçeneği olacaktır. Arkadaşlarınıza sevdiğiniz kişilere birbirinden güzel hediyeler hediye edebilirsiniz. Hediye kredisine göre kendisine de para kazandırmış olursunuz.

Yorum Yapın

Sevgi Mesajları

Askin gözü kördür…O görmez!!!Nice canlar yiter gider önünde. Sadece dillere destan olur ugrunda can verenlerlerle…Eger, gerçekten var olan askimin tek kaniti ölüm olacaksa iste benden! Birgün onuda yaparim!Hiç olmassa o günümde yanimda olur ve seni nekadar sevdigimi anlarsin.Beyazlar içinde bir gözyasinda yeter bana…

Küçücük avuçlarimi açsam semaya ve yalvarsam…günahlarimdan ötürü degil tek arzum olsun ki rabbimden ayirmasin seni benden!

Sevmek çay gibidir sevilmek seker.Bizim gibi garibler çayi sekersiz içer.

dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni…

Sen bû dûnyada sûrgûn meleksin… Seni ben ôyle cok sewecegim ki birdaha cennetine dônemeyeceksin…

Sen benim bitanemdim hiçbir zaman ulasamadigim ve ulasamiyacagim.sen beni herne kadar ciddiye almasanda ben senin gözlerine bakip senin gezdigin sokaklarda gezdigim senin yanindan bir dakika olsa ayrilamayan platonigimdin.birçok seyimiz ayniydi ama sen hiç bilmedin… mutlu ol karagözlüm sen benim tek karagözlümsün sana kiyamam…..

Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET

Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.Onur

Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum.Onur….

Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses.”Seni Çok Özledim”…

Babama degerimi sordum dünya kadar dedi.Dünyanin degerini sordum,bes para etmez dedi.

Su an kalbime çok kiziyorum.Benim içimde bana ait oldugu halde senin içn çarpiyor…

Pismanlik duyupta bir gün ararsan nerdeyim nasilim diye sorarsan,bir ayrilik sarkisisin sen sessizce çal benim için,veda ederken arkana bakmadan git benim için……..

Dillerde söylenen heryerde dinlenen hüzünlü bir sarki oldu askimiz.sevdayi anlatan bu aski yasatan müzikli bir masal oldu oldu askimiz……….

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soguk olma bitanem…

Sen olmadan uçarmiyim kanadim olsa bile, sen olmadan açarmiyim baharlar gelse bile, bir seni sevdim, sen dilimdeki en güzel türkü bende yasarsin benimle yasarsin bir seni sevdim BIRICIK ASKIM

Yorum Yapın

Romantikler Okusun

♥ Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim….

♥ Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek…

♥ Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir…

♥ Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..

♥ Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.

♥ Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede…

♥ Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.

♥ Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.

♥ Yaninda benden yakin baska biri de olsa , her seyi inkar etmis inandirmis olsanda , ve ona duygulanmis sevdalanmis olsanda , biliyorum bu gece beni düsüneceksin.

♥ Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten…

♥ Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birkez beni hatirla , bir sonbahar serinliginde…

♥ Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.

♥ Sen bazen en zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeniI…

♥ Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranizda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin

 

Yorum Yapın

Sevgiliye Süper Mektuplar

Bırakıp gitmek istiyorum her şeyi, herkesi… Yüreğim yanıyor, içim acıyor. Canım çok yanıyor Tanrım… Elimde bir oyuncak, çocukluğuma geri dönmek istiyorum. Sorumsuz, sorunsuz, mutlu… Okadar uzak ki umut ettiğim şeyler bana. Okadar zor ki bu yüreğin tamiri. Bir tanem, bebeğim, gözlerini, bana sarılmanı özledim. O kadar özledim ki seni, isyan edesim geliyor. Sen şimdi kaçıncı uykunda, sarılıyorsun yanındaki bedene. Mutlu musun? Ben aklına geliyor muyum? Düşünüyor musun beraber geçirdiğimiz saatleri? Ona da bana baktığın gibi sevgi dolu bakıyor musun? Ona da bana sarıldığın gibi sıkı sıkı sarılıyor musun? Ona bakarken de gözlerin parlıyor mu? Ben yalnız ben çaresiz, senin bana gelmeni bekliyorum. Karşılık beklemeden, sadece beni sarmanı beklerken, seni sevmeye, seni içimde büyütmeye devam ediyorum… Sen biriciğim, sevdiğim, meleğim… O kadar işledin ki içime, o kadar tanıdıksın ki, bırakamıyorum unutamıyorum seni!!! Ne yapacağımı, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sadece bana gelmeni, bana sarılmanı bekliyorum, küçük bir çocuğun sevgi beklediği gibi… Geldiğinde, yüzümü gömeceğim göğsüne, doyasıya sarılacağım sana… Yine alacağım o sevgi dolu yüzünü ellerimin arasına. Bana sarıldığında nefes bile almayacağım, ürkütmemek için seni. Sen yeter ki gel, yeter ki sevgini esirgeme benden. Yine git sonunda ,istersen. Sesimi çıkartmayacağım…

 

Sen…Yüzümdeki gülüşlerin,ellerimdeki terlemenin,yüreğimdeki deli atışın sebebi…Her gece uykum,her sabah güneşim.Yıldızım,ay’ım,akan kanım.Bitmeyen masalım.Bahçedeki çiçeğim,çiçekteki rengim.Gökyüzüm,denizim,mavim sen…
Sevdamın adresi,aşkımızın menzili,içkimdeki tat,yaşadığım hayat sen…Sebebim,niyetim,geleceğim,geçmişim,bilinmezl iğim,belirsizliğim,kararlılığım,kararsızlığım sen…Bitmez yolculuğum,sonsuzluğum.Sen,gözüm,elim,yüreğim.Bebe ğim sen…
Hani gidecek olsan,yollarına sererim tüm kır çiçeklerini.Bilirim basamazsın çiçeklere de yine kalırsın benimle.Üzülecek olsan,içim erir,kalırım öyle.SENİ ÜZEN BİŞEY BENİ BİN ÜZER İNAN.Kırıyorsam seni,bu benim dengesizliğimdendir,şaşırmışlığımdandır.Kendimle kavgalıyım ben.Bir yanım sana tutkun,bir yanım çok bencil.Kayboluşlara vuruyorum kendimi,seni üzdüğümü bilmeden.Her kayboluşum yara açıyor sende biliyorum.Ah ben,nasıl da vurdumduymaz olabiliyorum bazen…Bakma bana birtanem,içimdeki aşkın büyüklüğünü ölçme bunlarla.Seviyorum diyorsam seni,öyle.Gereğinden fazla ‘erkeğim’bazen,bağışla…
Seni bilirim ben,bir tek seni.Seni söylerim,seni duyarım her yerde ve her zaman.Sensiz olmaya gücüm yok artık,sensizliğe katlanmak benim harcım değil.Seni her şeyinle,ay parçası yüzünle,duruşunla,gülüşünle,bakışınla,konuşmanla,ç ocukluğunla,olgunluğunla,kızgınlığınla,şaşkınlığın la,güçlülüğünle,zayıflığınla kabul etmişim bi kere.NE DEĞİŞ,NE DE DEĞİŞTİR BENİ.Biz böyle sevdik birbirimizi.Seni sen yapan ne varsa kabulümdür hepsi.
Seni özlemek diye bir şey de var bu hayatta ve bu bazen öylesine dayanılmaz oluyor ki…YOKLUĞUNU YAŞAMAYI BECEREMİYORUM,ÜZGÜNÜM.İçimdeki o ‘fazla erkek’yokluğunda çekiliyor bir köşeye ve ben güçsüzlüğümle başbaşa kalıyorum.Katlanamıyorum anla,sensizliği ‘yok’ hükmünde sayıyorum.Sensizlik diye bir şey yok,öyleyse sensiz kalmak da yok.
Şimdi hangi denizin kıyısındaysan,hangi göğün altındaysan önce o sonsuz maviliğe sonra da başını yukarı kaldırıp yıldızlara bak.Aşkımı,yüreğimi,içimdeki seni mavilere yükleyip gönderiyorum,tut onu.Tut ve bırakma…Ben maviyi sende buldum,beni BAŞKA RENKLERLE KANDIRMA…

Yorum Yapın

Yepyeni İngilizce sözler ve anlamlari

Never forget me, forget me never! But when you forget me, forget me forever!
(Beni asla unutma, unutma beni asla! Ama beni unutursan sonsuza dek unut)

I HAVE TWO THINGS IN MY LIFE: MY TEDDY AND YOU! THE TEDDY FOR THE NIGHT, AND YOU FOREVER!!
benim hayatımda 2 şey var.oyuncağım ve sen.oyuncak gece için,sen her zaman.

Love is like war: easy at the begin and hard at the end
aşk savaş gibidir.kolay başlar ve zor biter(süpermiş bu)

Love is like a bird of golden wings – that flies in to your heard and sings
aşk altın kanatlı kuş gibidir.kalbine uçar ve şarkı söyler.

You are someone in the world, but for someone you are the world!
dünyadaki herhangi birisin,ama herhangi biri için sen dünyasın

Love is difficult to find, wonderful to have, easy to lose and hard to forget!
aşkı bulmak zor,sahip olmak harika,kaybetmek kolay ve unutmak zor.

You are so special girl like flowers in this world! And if you would be a gift I would give it to the world! My heart is what I give and also this kiss!
sen,bu dünyadaki çiçekler gibi öylesine özel bir kızsın.Eğer bir hediye olsaydın seni dünyaya verirdim.Verdiğim şey kalbimdir ve tabiki bu öpücük.

Baby can’t sleep cause I am thinking of you! Hope you are thinking about me too! Hope your dreams are feeling well! Much of love and kisses to my angel!
bebeğim seni düşünmekten uyuyamıyorum.umarım sende beni düşünüyorsun!umarım rüyanda hissedersin!
Meleğime,daha çok sevgi ve öpücükler

Yorum Yapın

Komik Seyler 2012

Hey garson! bana kalbim kadar yanik doner, dusuncelerim kadar karisik bir salata, acilarim kadar koyu bir kahve getir.

Karin olmak istiyorum karin, Ey benim kardanadamim.

Derstlesmek istiyorsan 1 tusla, birine sarilmak istiyorsan 2 tusla, eglenmek icin 3 tusla, hepsini istiyorsan benim numarami tusla.

Sen kadayif kadar tatli, lahmacun kadar sicak, cig kofte kadar yakici, dolma gibi cekici, bulgur gibi asil ve icli kofte kadar dayanilmazsin.

Erkek jinekolog hicbir zaman kendi arabasi olmamis bir oto tamircisi gibidir.

Sevgilim, seni tv kumandasindan, futbol topundan, pazar gazetesinden cok daha fazla sevdigimi soylemismiydim.

ASika bagdat sorulmaz, aninda korkup tuyer.

Ask dolmaya benzer, iyi sarilmazsa piserken dagilabilir.

Sevgilim duygularim visne kaymak yani karmakarisik.

Annem bana okula giderken ustunu SIKI giy terleyip usutme. Karsidan karsiya gecerken dikkatli ol dedi. Ama asik olma demediki.

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur?

Ask bir deniz bense onun engin sularinda dibe cokmus bir keriz.

Sevgilim sensiz gozlerim hicbirseyi gormuyor. Seninle olunca da gozlerim senden baskasini gormuyor.

Askin mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.

Ruhum benim her gece gel bekliyorum seni o selvinin altinda mezarc mahmut.

Askin bahardi bulbuller vardi Da… Hangi salak kafesin kapsini acik birakti.

Artik bu solan bahcede bulbullere yer yok. Bulbulleri on bahceye aldilar. Buraya marul ekecekler.

Yorum Yapın

Older Posts »